El Servei de Projectes Urbans de l'Ajuntament de Manresa ha informat que, dins els treballs de plantació de l'arbrat, actuació corresponent al projecte d'urbanització de l'avinguda dels Països Catalans, entre la carretera de Viladordis (enllaç amb la nova rotonda) i el carrer Caietà Mensa (Polígon Els Trullols), hi haurà diverses afectacions a la mobilitat.
Del dimarts 13 al dijous 15 de desembre de les 7 del matí a les 7 de la tarda, es prohibirà l'estacionament i es tallarà el sentit de circulació de vehicles de l'avinguda Països Catalans (des de la rotonda dels Cinemes Bages Centre) en direcció a la carretera de Viladordis.
Es preveu plantar 81 plàtans (Platanus acerifolia). Després de l'acabament de les obres d'urbanització d'aquest espai de la ciutat, restava pendent la plantació d'arbres que es va programar per aquest mes de novembre, unes dates més idònies amb l'objectiu d'evitar la calor.
Afectacions de trànsit per plantació d'arbres a l'avinguda Països Catalans de Manresa
De dimarts a dijous de les 7 del matí a les 7 de la tarda es prohibirà l'estacionament i es tallarà el sentit de circulació de vehicles des de la rotonda dels Cinemes Bages Centre en direcció a la carretera de Viladordis
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2022 a
les 18:07
Actualitzat el
12 de desembre de 2022 a les
18:13
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
