La gimnasta de l'Egiba Lorena Medina ha fet l'actuació de la seva vida aquest divendres a la Universiada de Txendu, a la Xina, on ha finalitzat quarta a la classificació all around, o sigui la de gimnasta més completa comptant els quatre aparells, només per darrere de les inabastables gimnastes locals Ou Yushan i Luo Huan, i la japonesa Ayaka Sakaguchi, que s'han endut les tres medalles. L'alcoiana Maia Llacer ha finalitzat cinquena.
La gironellenca, que s'havia classificat per a la final en onzena posició, ha completat una actuació brillant oimés tenint en compte que en el terra ha sofert una petita penalització en dificultat després ressentir-se d'unes molèsties al peu en la caiguda d'una diagonal. Després de l'exercici, el seu entrenador Xavi Casimiro li ha aconsellat no continuar, però Medina ha volgut completar el campionat fent l'aparell de salt després d'embolicar-se el peu i malgrat el dolor, i ha aconseguit aquesta gran posició, a l'ombra de les medalles.
Per aparells, la gimnasta de l'Egiba s'ha mostrat molt regular en tots quatre. Ha estat sisena en paral·leles; setena en barra; novena al terra, quan ha estat penalitzada per les molèsties, i onzena en salt, que ha fet ja amb molèsties.
La lesió, però, farà que la gimnasta renunciï a competir dissabte en les finals dels aparells de salt i terra, després de classificar-s'hi. D'aquesta manera posa punt i final a una Universiada històrica per a la gimnàstica manresana.
Dijous, tant ella com Carla Font, també de l'Egiba, havien aconseguit la medalla de vronze per equips amb la selecció espanyola.
Brillant Lorena Medina: quarta en la general de la Universiada de Txengdu... amb molèsties al peu
La gimnasta de l'Egiba renunciarà a les finals de salt i terra que s'han de disputar dissabte després de ressentir-se d'una lesió
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 d’agost de 2023 a
les 18:08
Actualitzat el
04 d’agost de 2023 a les
18:43
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan reclama a la Generalitat rebaixar l'impost de residus als municipis més recicladors
-
Societat
Cardona impulsa la Setmana de la Salut amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Manresa millora el Camí de les Ínyigues amb obres per reduir riscos de caiguda
-
Societat
Les mones gegants de Joviat Culinary sorprenen Manresa amb creacions úniques
-
Societat
Un abocament de purins a la riera de Guardiola encén l'alerta
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
