La Secció de Planificació de la Via Pública de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que dijous vinent, 9 de desembre, s'iniciarà la segona fase de treballs d'ampliació de la vorera del carrer Puigterrà de Dalt, entre plaça Lladó i Ctra. de Vic, i una part de la plaça Lladó.
Amb motiu d'aquests treballs les afectacions a la mobilitat seran les següents:
- Es manté el tall de trànsit de vehicles al carrer Puigterrà de Dalt entre plaça Lladó i carretera de Vic i s'amplia a la plaça Lladó.
- Es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Lladó, entre la carretera de Vic i plaça Lladó. L'accés i sortida de vehicles del carrer Xiprer es realitzarà des de carrer Flors de Maig.
- Es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Puigterrà de Dalt, entre el carrer Sant Salvador i la plaça Lladó. Els vehicles que circulin per carrer Puigterrà de Dalt provinents de plaça Infants i de carrer Sant Salvador es desviaran per carrer Flors de Maig en direcció a la carretera de Vic.
Aquests treballs formen part de les Actuacions de millora de l'Espai Públic 2021: Actuacions en espais de vianants.
Comença la segona fase d'ampliació de la vorera del carrer Puigterrà de Dalt
A partir de dijous vinent hi haurà talls de trànsit que afectaran els carrers Puigterrà de Dalt, Lladó i plaça Lladó
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de desembre de 2021 a les 15:27
Actualitzat el 06 de desembre de 2021 a les 15:31
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l'Institut Lacetània fabriquen cadires de rodes per a un camp de refugiats sahrauí
-
Societat Afectacions de trànsit pels treballs d'urbanització de la vorera del carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat Sant Fruitós tanca amb èxit el curs de formació en ràdio amb una vintena de participants
-
Societat Dilluns començaran uns treballs a la xarxa elèctrica en un tram de l'avinguda dels Països Catalans
-
Societat Manresa renova el conveni amb l'AVV de les Escodines per continuar impulsant accions comunitàries el 2025
-
Societat L'activista social Montse Roldan mor als 82 anys