Comencen treballs de senyalització al carrer Bambylor

Els treballs previstos han estat validats pels representants veïnals

Publicat el 28 de gener de 2014 a les 12:48
La secció de Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa iniciarà dimecres els treballs de senyalització horitzontal i vertical per a ordenar l'estacionament a ambdós costats del carrer Bambylor. També és previst pintar i abalisar la cruïlla amb el carrer Pintor Basiana per evitar els estacionaments en aquest punt que dificulten la visibilitat i l'accés al carrer. 
 
Aquesta actuació és el resultat del procés participatiu realitzat el 25 de setembre passat en el qual les regidories de Mobilitat, Barris i Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Manresa, l'AAVV de plaça Catalunya – Barriada Saldes i els veïns del carrer Bambylor van consensuar aquesta proposta de millora de la mobilitat amb motiu de la problemàtica que existia al carrer i la difícil convivència entre vianants i vehicles. 
 
Els treballs previstos ja han estat validats pels representants veïnals i es preveu que, un cop passat el període de sis mesos, es farà una avaluació del resultats aconseguits amb aquesta nova regulació.