La Guàrdia Civil i els Mossos d'Esquadra han desmantellat una plantació de marihuana en una masia de Sant Mateu de Bages. Els dos cossos van iniciar la investigació al setembre i l'explotació de l'operació s'ha fet aquest dilluns al matí.
Durant l'operatiu han detingut cinc persones per tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric que passaran a disposició judicial durant les pròximes hores. En l'operació s'han intervingut 2.992 plantes de marihuana i 22 kilograms de cabdells, i s'ha verificat que la plantació de marihuana, d'alt rendiment, estava enganxada il·legalment a l'electricitat.
Desmantellen una plantació de marihuana d'alt rendiment a Sant Mateu de Bages i detenen cinc persones
Societat
S'han intervingut 2.992 plantes i 22 quilos de cabdells
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
15 de novembre de 2021 a
les 20:54
Actualitzat el
15 de novembre de 2021 a les
21:00
Et pot interessar
-
Societat
Súria arrenca el Cicle d'Activitats de Medi Ambient amb un taller de compostatge casolà
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
