Com cada any des de en fa vint-i-dos, l'Escola de Ballet Ma Cinta juntament amb l'Ajuntament de Súria organitza una mostra de dansa oberta a tots els ciutadans.
És una mostra que va començar el juliol de 1996, dins del programa d'actes de la Festa Major de Súria, i que ja fa uns quants anys es va canviar de data per incloure-la en els actes del Dia Internacional de la Dansa que coincideix amb la setmana cultural de Sant Jordi. Enguany la Mostra de Dansa es farà el dissabte 22 d'abril a les 12 del migdia a la Plaça Sant Joan de Súria.
A l'exhibició hi ha la representació d'escoles d'arreu de Catalunya que porten els seus alumnes i les seves coreografies fins a la Plaça Sant Joan de Súria perquè el públic en pugui gaudir de manera gratuïta. En cas de pluja es realitzarà a la Nau de Cal Agut, i per tant, no se suspèn mai.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’abril de 2017 a les 16:56
Actualitzat el 18 d’abril de 2017 a les 17:17
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà