Com cada any des de en fa vint-i-dos, l'Escola de Ballet Ma Cinta juntament amb l'Ajuntament de Súria organitza una mostra de dansa oberta a tots els ciutadans.
És una mostra que va començar el juliol de 1996, dins del programa d'actes de la Festa Major de Súria, i que ja fa uns quants anys es va canviar de data per incloure-la en els actes del Dia Internacional de la Dansa que coincideix amb la setmana cultural de Sant Jordi. Enguany la Mostra de Dansa es farà el dissabte 22 d'abril a les 12 del migdia a la Plaça Sant Joan de Súria.
A l'exhibició hi ha la representació d'escoles d'arreu de Catalunya que porten els seus alumnes i les seves coreografies fins a la Plaça Sant Joan de Súria perquè el públic en pugui gaudir de manera gratuïta. En cas de pluja es realitzarà a la Nau de Cal Agut, i per tant, no se suspèn mai.
ARA A PORTADA
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
18 d’abril de 2017 a
les 16:56
Actualitzat el
18 d’abril de 2017 a les
17:17
Et pot interessar
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
-
Societat
Alumnes de centres del Bages es concentraran dimecres a Manresa contra l'aturada de sortides
