L'Ajuntament de Manresa, a través de la Regidoria del Centre Històric, ha adequat la placeta de darrere de la Mel amb la incorporació de l'Arbre dels Desitjos i un banc pintat per l'artista Montse Forradelles. Es tracta d'una olivera que va estar ubicada a la Plana de l'Om durant la campanya de Nadal, en la qual s'hi podien penjar desitjos per a l'any 2021. L'acció s'emmarcava dins d'una campanya de foment del comerç.
A banda de l'Arbre dels Desitjos, a la placeta també s'hi ha instal·lat un nou banc que la Regidoria del Centre Històric va encarregar a l'artista Montse Forradelles perquè hi fes una actuació artística de record a tots els desitjos penjats. En paraules de l'artista, és "una representació de la ciutat, on apareix un ens que representa tota la ciutadania i com aquesta cuida la seva ciutat amb afecte i amor".
La regidora del Centre Històric, Claudina Relat Goberna, manifesta que la incorporació d'aquests elements, juntament amb els equipaments infantils ja existents i el mural de l'Artista Susanna Ayala —que es restaurarà en els propers mesos— crearan un espai lúdic i divers en aquesta plaça del centre històric, que compta també amb la Ludoteca Ludugurus.
El carrer de la Mel estrena Arbre dels Desitjos i un banc pintat per l'artista Montse Forradelles
La instal·lació de l'arbre i el banc permetran embellir la placeta de darrere de la Mel, situada entre el carrer de la Mel i el carrer del Camp d'Urgell, en ple centre històric
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2021 a les 20:20
Actualitzat el 30 d’abril de 2021 a les 23:03
Et pot interessar
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al Parc de Puigterrà amb sis nous punts de llum led eficients
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
-
Societat
Sant'Egidio obre un punt solidari a Sant Domènec per recollir regals i aliments de Nadal
-
Societat
El Baxi Manresa porta l'esperit solidari al Far d'Ampans i a pediatria d'Althaia
