L'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest diumenge i el proper dimarts, de les 7 del matí a les 9 del vespre, es farà el rodatge d'un espot publicitari de la marca automobilística Toyota a diversos carrers del Centre Històric de Manresa, a càrrec de la Productora Twentyfour Seven Grup SL.
Durant els dies de rodatge es realitzaran talls de trànsit intermitents de vehicles i vianants a diferents vials. En concret al carrer Sobrerroca, carrer d'en Botí, carrer de les Beates, Plana de l'Om, carrer Sant Miquel, carrer Urgell, carrer del Born, placeta de la Mel i carrer d'en Cirera.
Fins al 8 de novembre es realitzarà una reserva d'estacionament a la zona blava del carrer Jaume I per als vehicles tècnics de decoració. Els dies de rodatge hi haurà reserves d'estacionament al passeig de la República i a la plaça Llisach.
El Centre Històric de Manresa acollirà el rodatge d'un anunci de cotxes Toyota
Es farà aquest diumenge i dimarts vinent i comportarà talls de trànsit intermitents a vehicles i vianants i la reserva de places d'estacionament
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2023 a les 18:45
Actualitzat el 03 de novembre de 2023 a les 22:32
Et pot interessar
-
Societat
La Plataforma de les pensions obre una nova línia de lluita per la sanitat pública
-
Societat
Prohibit l'accés total a l'entorn del Tossal del Degà per una batuda de senglars
-
Societat
Una usuària de Manresa afectada per la suspensió de Rodalies: «No és avui, són molts dies i anys»
-
Societat
La PAHC Bages alerta d'un gir judicial més dur en els desnonaments de famílies vulnerables
-
Societat
Restablerta l'R4 entre Manresa i Terrassa després de retirar el pi caigut a la via
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa a la plaça Onze de Setembre
