El Consell d'Alcaldes del Consell Comarcal del Bages ha demanat una reunió amb el secretari general de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font, per aclarir els dubtes que genera el nou sistema de descomptes a la C-16. El sistema, implantat des del 4 de gener, genera dubtes entre els usuaris i també entre els propis alcaldes a nivell institucional.
Dispositius de control
Els dispositius de control funcionen correctament als accessos a l'autopista a Sant Vicenç de Castellet, Viladordis, Bufalvent i Sant Fruitós de Bages-Navarcles. Davant les crítiques d'alguns usuaris per la manca d'aplicació dels descomptes de manera immediata, el Consell Comarcal del Bages ha pogut confirmar que els descomptes es registren de manera correcta a tots aquells vehicles amb Teletac que passen pels carrils indicats. El descompte s'abona a finals de mes a cada usuari. El Consell d'Alcaldes pretén aclarir tots els detalls del funcionament de les bonificacions amb la voluntat de millorar el servei i ajudar a descongestionar la C-55, mentre s'espera una solució definitiva per al territori.
Recull d'incidències
El Consell Comarcal registra els dubtes que genera la implantació d'aquest sistema i prepara una proposta de millora per exposar al departament de Territori en la reunió prevista per aquest mes de gener. En paral·lel, es recorda als usuaris que poden fer les reclamacions oportunes a través de la pàgina web d'Autema.
El Consell diu que els descomptes a l'autopista s'apliquen correctament
El Consell d'Alcaldes demana una reunió amb la Generalitat per aclarir els dubtes del sistema de descomptes a la C-16
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2016 a les 13:59
Actualitzat el 23 de gener de 2016 a les 01:06
Et pot interessar
-
Societat Uns desconeguts llancen pedres i líquid inflamable contra el centre de menors de Piera
-
Societat Espectacular simulacre a la Joviat per entrenar els futurs professionals d'emergències
-
Societat Mobilització a Moià pel tancament d'una línia d'I3 de l'escola Josep Orriols i Roca
-
Societat Més de 2.200 alumnes de secundària es formen en solidaritat i salut a Althaia
-
Societat Dilluns començarà una nova fase dels treballs de rehabilitació del Pont de Sant Francesc
-
Societat Althaia atén una quarantena de casos de trastorns alimentaris de joves i adolescents en un any