El Consell d'Alcaldes del Consell Comarcal del Bages ha demanat una reunió amb el secretari general de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font, per aclarir els dubtes que genera el nou sistema de descomptes a la C-16. El sistema, implantat des del 4 de gener, genera dubtes entre els usuaris i també entre els propis alcaldes a nivell institucional.
Dispositius de control
Els dispositius de control funcionen correctament als accessos a l'autopista a Sant Vicenç de Castellet, Viladordis, Bufalvent i Sant Fruitós de Bages-Navarcles. Davant les crítiques d'alguns usuaris per la manca d'aplicació dels descomptes de manera immediata, el Consell Comarcal del Bages ha pogut confirmar que els descomptes es registren de manera correcta a tots aquells vehicles amb Teletac que passen pels carrils indicats. El descompte s'abona a finals de mes a cada usuari. El Consell d'Alcaldes pretén aclarir tots els detalls del funcionament de les bonificacions amb la voluntat de millorar el servei i ajudar a descongestionar la C-55, mentre s'espera una solució definitiva per al territori.
Recull d'incidències
El Consell Comarcal registra els dubtes que genera la implantació d'aquest sistema i prepara una proposta de millora per exposar al departament de Territori en la reunió prevista per aquest mes de gener. En paral·lel, es recorda als usuaris que poden fer les reclamacions oportunes a través de la pàgina web d'Autema.
El Consell diu que els descomptes a l'autopista s'apliquen correctament
Societat
El Consell d'Alcaldes demana una reunió amb la Generalitat per aclarir els dubtes del sistema de descomptes a la C-16
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
14 de gener de 2016 a
les 13:59
Actualitzat el
23 de gener de 2016 a les
01:06
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
