A la BP-1121, a l'alçada de Monistrol de Montserrat, es faran treballs de millora a les barreres de seguretat aquest dilluns 19 i dimarts 20 d'abril. Les restriccions, que es produiran en la franja horària d'entre les vuit del matí i les sis de la tarda, també consistiran en l'ocupació d'un carril de la calçada, de manera que es donarà pas als vehicles alternadament pel carril que quedi lliure i en funció del desenvolupament dels treballs.
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’abril de 2010 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Societat
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
