La Secció de Manteniment i Barris de l'Ajuntament de Manresa ha finalitzat els treballs de millora de la zona de jocs infantils del Parc de la Florinda, una actuació que dóna resposta a una de les peticions acordades pels representants del Districte de Ponent.
Aquests treballs han consistit en la col·locació d'una molla i d'un gronxador tipus cistella així com la retirada de dos elements que eren poc utilitzats pels usuaris d'aquest espai. Amb aquesta intervenció, que ha tingut un cost de 4.325 euros, es pretén que més nens puguin gaudir dels elements existents en aquest parc infantil.
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
15 de febrer de 2016 a
les 12:36
Actualitzat el
15 de febrer de 2016 a les
12:43
Et pot interessar
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
-
Societat
Súria inicia les obres de la plaça de la futura Biblioteca-Centre Cultural
-
Societat
Cardona impulsarà la campanya Eufòria per promoure un consum responsable durant la Festa Major
-
Societat
Fundació «la Caixa» aporta 50.000 euros a Althaia per equipar l'Edifici del Coneixement
-
Societat
L'ICS Catalunya Central estrena una web per donar visibilitat a la recerca i la innovació
-
Societat
L'Escola Jeroni de Moragas amplia dues unitats i atendrà 289 alumnes aquest curs
