Aquest dissabte, 13 d'octubre a 2/4 de 6 de la tarda, la programació per a públic familiar Imagina't portarà al teatre Conservatori l'obra La Princesa en texans de la companyia Sgratta, amb els bagencs Clara Gavaldà i Joan Cirera.
La Princesa en texans' comença amb la història del País del Poble Sec on fa temps que no hi plou, i per acabar-ho d'arreglar, un terrorífic drac es beu la poca aigua que raja de la Font Dolça. Aconseguirà la princesa Maribel fer fora el drac? Ho aconseguirà el cavaller? Arribarà finalment l'aigua al poble?
Prepareu-vos perquè dos peculiars venedors ambulants, ens explicaran aquesta fantàstica llegenda. Coneixerem una princesa molt especial, que amb l'ajuda d'una pila de personatges divertits, ens ensenyaran que l'important no és qui ets, sinó com ets. Una obra de teatre familiar per trencar estereotips i fer-se un tip de riure.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, amb l'ús de mascareta durant tota la funció, gel hidroalcohòlic i sortida esglaonada de la sala. L'aforament ja és del 100%.
Les entrades per veure La Princesa en texans, que estan pràcticament exhaurides, costen 8 euros (6 amb el carnet d'Imagina't i el Galliner) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i Internet, i una hora abans de la representació al mateix Teatre Conservatori.
Imagina't tornarà dissabte al Teatre Conservatori amb «La Princesa en texans»
És una obra per trencar estereotips i riure molt, de la companyia bagenca Sgratta
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 19:08
Actualitzat el 10 de novembre de 2021 a les 19:16
Et pot interessar
-
Societat
Olga Sánchez, nova presidenta del patronat de la Fundació Montepio
-
Societat
L’Ajuntament de Manresa canvia el sentit dels carrers Vallès i Terrassa
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Vidal Guixaró, que compleix 100 anys
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
