La Junta Comarcal del Bages del Col·legi de Metges de Barcelona (CoMB), va organitzar divendres l'acte de lliurament dels premis de la Vigília de Sant Lluc, la tradicional celebració de la professió mèdica bagenca.
[nointext]
L'entrega dels guardons es va dur a terme a la Cocteleria Glaç de Manresa, en un acte de petit format que va comptar amb l'assistència de Jaume Sellarès i Lluís Esteve, vicepresident i tresorer del CoMB, respectivament, i de Jordi Aligué, president de la Junta Comarcal del Bages.
[intext1]
[despiece][h3]Professionals premiats[/h3]
- XVIII Beca del Bages al Metge Jove: Sílvia Góngora, metgessa especialista en Medicina Familiar i Comunitària, pel treball Art versus medicalització: estudi sobre l'impacte d'una intervenció basada en pràctiques fotogràfiques en la des prescripció de benzodiazepines en un centre d'atenció primària.
[intext2]
- Accèssit XXIV Premi Bages de Ciències Mèdiques: Montse Domènech, metgessa especialista en oncologia, i l'equip format per Sílvia Catot, Rosa Cobacho, Montse Ciurana, Anna Vidal, Pere Farràs i els membres restants del Grup Llarg Supervivent, pel treball Atenció al llarg supervivent de càncer: Gestió compartida entre dos nivells assistencials. Oncologia i Atenció Primària.
- XXIV Premi Bages de Ciències Mèdiques: Anna Ruiz, metgessa especialista en Medicina Familiar i Comunitària, i l'equip format per Anna Ramírez, Queralt Miró, Josep Vidal, Olga Franquesa, Lucía Ferreira, Susanna Morcate, Aina Fuster, Anna Forcada, Selena Alonso, Gemma Ruiz-Olalla, Marta Vidal, Rocio Rubio, Ruth Agilar, Gemma Moncunill i Carlota Dobaño, pel treball Seroprevalença 16,5 mesos després de l'inici de la pandèmia Covid-19.
[/despiece]
La junta del Bages del Col·legi de Metges lliura a Manresa els premis de la vigília de Sant Lluc
La junta ha lliurat la Beca del Bages al Metge Jove, el Premi Bages de Ciències Mèdiques i un accèssit a aquest premi
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
27 de novembre de 2021 a
les 20:57
Actualitzat el
27 de novembre de 2021 a les
21:04
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
