[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-3avaI2GBJQ[/youtube]
Ritme, molt ritme, i una habilitat indescriptible per portar-lo a terme i accelerar-lo sense límit. L'espectacle afrocontemporani que ha viscut aquest dissabte Castellnou de Bages ha fet vibrar els espectadors i ha mostrat les últimes tendències de música i dansa del continent africà.
L'espectacle afrontemporani ha anat a càrrec d'Adama Saliou Diop. Després ha tingut lloc el concert acústic de Touty Mane, i finalment, el d'Ngomez Nokass.
Les jornades del SabarBages continuen aquest diumenge a la plaça de l'Església a partir de les 4 de la tarda amb l'espectacle de Kay Fëeth, el concert de Touty Mane, Cor de Teies i alumnes de SabarBages. Tot seguit hi haurà una mostra de percussió dels alumnes del SabarBages amb Oumar Ngom i, finalment, una mostra de dansa sabar dels alumnes del SabarBages amb Doudou Ndione.
La música i la dansa afrocontemporànies fan vibrar Castellnou
Aquest diumenge a la tarda l'espectacle continua a la plaça de l'Església
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 12 de setembre de 2021 a les 16:43
Actualitzat el 12 de setembre de 2021 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous