La Travessa cap al 2022 organitza una caminada conscient fins a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa. Aquesta activitat es portarà a terme el dimecres 24 de novembre sortint a les 7 de la tarda des de la Plaça Major de Manresa i acabarà a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa. En aquesta ocasió, es comptarà amb la presència del doctor Albert Estiarte, adjunt a la direcció general de la Fundació Althaia.
Per una altra banda, el dissabte 4 de desembre es farà una neteja perimetral fins al Parc de l'Agulla. La sortida tindrà lloc a les 10 hores al Centre de Visitants del Parc de l'Agulla, i l'arribada serà al mateix parc pels volts de l'1 del migdia. Per portar a terme aquesta activitat és recomanable portar guants, roba còmoda i calçat adequat, així com també aigua per hidratar-se i quelcom per protegir-se del sol. En aquesta edició es comptarà amb la col·laboració d'Ampans i amb la participació d'alguns dels nois i noies d'aquesta institució.
El recorregut passarà per les instal·lacions d'Ampans, on es farà una petita intervenció en els jardins del recinte. També es resseguirà part de la Séquia i es comptarà amb la col·laboració del Parc de la Séquia. Aquest acte té la voluntat de teixir nous vincles entre la ciutat i el seu entorn, especialment als llocs sagrats que se situen a la perifèria manresana. Consisteix en una neteja d'espais naturals realitzada amb consciència plena i una disposició espiritual.
Per participar a la caminada conscient, la neteja perimetral i la reunió final dels grups d'aprofundiment de la Travessa cap al 2022 cal inscriure's a través de la pàgina web www.travessa2022.cat.
La Travessa cap al 2022 organitza una caminada conscient dimecres fins a l'hospital Sant Joan de Déu
Societat
La propera neteja perimetral serà el dissabte 4 de desembre al Parc de l'Agulla
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
21 de novembre de 2021 a
les 16:13
Actualitzat el
21 de novembre de 2021 a les
16:19
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
