L'Ajuntament de Navàs ha finalitzat la instal·lació de plaques fotovoltaiques al pavelló Blau i a la pista Sant Jordi. Aquests dispositius transformen l'energia del sol en energia elèctrica fet que suposa un gran estalvi a tots nivells: mediambientals, econòmics i socials.
Al pavelló Blau s'ha fet una instal·lació de a 50,00 kwp amb una producció estimativa de 66,488 kwp/h, i a la pista Sant Jordi, de 91,08 kwp amb una producció estimativa de 110,164 kwp/h La producció anual són 176.652 kwp, amb un estalvi de 25.000 euros anuals, depenent del preu de l'electricitat.
Les dues instal·lacions són per a autoconsum compartit amb altres edificis municipals. La pista Sant Jordi amb l'Eix i el pavelló Blau amb l'Institut, el carregador de cotxes de la plaça de l'Ajuntament, la Biblioteca i el Casal de la Gent Gran.
Aquesta actuació ha estat finançada per la Diputació de Barcelona.
L'Ajuntament de Navàs instal·la plaques fotovoltaiques al pavelló Blau i a la pista Sant Jordi
Donaran servei, també, a l'Eix, l'Institut, el carregador de cotxes de la plaça de l'Ajuntament, la Biblioteca i el Casal de la Gent Gran
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2024 a les 17:58
Actualitzat el 19 de març de 2024 a les 18:04
Et pot interessar
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa