L'Ajuntament de Navàs ha finalitzat la instal·lació de plaques fotovoltaiques al pavelló Blau i a la pista Sant Jordi. Aquests dispositius transformen l'energia del sol en energia elèctrica fet que suposa un gran estalvi a tots nivells: mediambientals, econòmics i socials.
Al pavelló Blau s'ha fet una instal·lació de a 50,00 kwp amb una producció estimativa de 66,488 kwp/h, i a la pista Sant Jordi, de 91,08 kwp amb una producció estimativa de 110,164 kwp/h La producció anual són 176.652 kwp, amb un estalvi de 25.000 euros anuals, depenent del preu de l'electricitat.
Les dues instal·lacions són per a autoconsum compartit amb altres edificis municipals. La pista Sant Jordi amb l'Eix i el pavelló Blau amb l'Institut, el carregador de cotxes de la plaça de l'Ajuntament, la Biblioteca i el Casal de la Gent Gran.
Aquesta actuació ha estat finançada per la Diputació de Barcelona.
L'Ajuntament de Navàs instal·la plaques fotovoltaiques al pavelló Blau i a la pista Sant Jordi
Donaran servei, també, a l'Eix, l'Institut, el carregador de cotxes de la plaça de l'Ajuntament, la Biblioteca i el Casal de la Gent Gran
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 19 de març de 2024 a les 17:58
Actualitzat el 19 de març de 2024 a les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la fauna del riu Cardener al seu pas per Manresa
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
-
Societat
Súria obre una nova convocatòria d'arranjaments per millorar l'accessibilitat a les llars
-
Societat
Neix la plataforma «Per un Moià viu» per defensar el «no» a l'ampliació de l'escorxador
