L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha dut a terme una primera fase de millora en l'atenció al públic, a l'edifici de la carretera de Vic, a la zona de recepció de la planta baixa. S'ha procedit a una reubicació de les taules d'atenció personalitzada i com a novetat més important s'ha creat un mostrador d'Informació.
Aquest nou mostrador (de Front Office) permet agilitzar el direccionament del ciutadà i evitar esperes innecessàries. El ciutadà que necessiti atenció personalitzada passarà a les dues taules d'atenció general o al mostrador d'atenció de serveis tècnics. Qui hagi de fer un simple tràmit de lliurament de recollida de documents o sol·licitud d'informació bàsica, serà atès des del primer mostrador, de forma directa i ràpida.
Aquest és un primer pas dins d'un pla que l'Equip de Govern posa en funcionament per millorar el servei que presta al ciutadà.
L'Ajuntament de Sant Fruitós millora l'atenció al públic
Al vestíbul hi haurà un mostrador per a les gestions ràpides per agilitzar l'atenció
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 15:56
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris