L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha dut a terme una primera fase de millora en l'atenció al públic, a l'edifici de la carretera de Vic, a la zona de recepció de la planta baixa. S'ha procedit a una reubicació de les taules d'atenció personalitzada i com a novetat més important s'ha creat un mostrador d'Informació.
Aquest nou mostrador (de Front Office) permet agilitzar el direccionament del ciutadà i evitar esperes innecessàries. El ciutadà que necessiti atenció personalitzada passarà a les dues taules d'atenció general o al mostrador d'atenció de serveis tècnics. Qui hagi de fer un simple tràmit de lliurament de recollida de documents o sol·licitud d'informació bàsica, serà atès des del primer mostrador, de forma directa i ràpida.
Aquest és un primer pas dins d'un pla que l'Equip de Govern posa en funcionament per millorar el servei que presta al ciutadà.
L'Ajuntament de Sant Fruitós millora l'atenció al públic
Al vestíbul hi haurà un mostrador per a les gestions ràpides per agilitzar l'atenció
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 15:56
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»