L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha dut a terme una primera fase de millora en l'atenció al públic, a l'edifici de la carretera de Vic, a la zona de recepció de la planta baixa. S'ha procedit a una reubicació de les taules d'atenció personalitzada i com a novetat més important s'ha creat un mostrador d'Informació.
Aquest nou mostrador (de Front Office) permet agilitzar el direccionament del ciutadà i evitar esperes innecessàries. El ciutadà que necessiti atenció personalitzada passarà a les dues taules d'atenció general o al mostrador d'atenció de serveis tècnics. Qui hagi de fer un simple tràmit de lliurament de recollida de documents o sol·licitud d'informació bàsica, serà atès des del primer mostrador, de forma directa i ràpida.
Aquest és un primer pas dins d'un pla que l'Equip de Govern posa en funcionament per millorar el servei que presta al ciutadà.
L'Ajuntament de Sant Fruitós millora l'atenció al públic
Al vestíbul hi haurà un mostrador per a les gestions ràpides per agilitzar l'atenció
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 15:56
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara