L'Ajuntament de Sant Fruitós millora l'atenció al públic

Al vestíbul hi haurà un mostrador per a les gestions ràpides per agilitzar l'atenció

Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 15:56

L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha dut a terme una primera fase de millora en l'atenció al públic, a l'edifici de la carretera de Vic, a la zona de recepció de la planta baixa. S'ha procedit a una reubicació de les taules d'atenció personalitzada i com a novetat més important s'ha creat un mostrador d'Informació.

Aquest nou mostrador (de Front Office) permet agilitzar el direccionament del ciutadà i evitar esperes innecessàries. El ciutadà que necessiti atenció personalitzada passarà a les dues taules d'atenció general o al mostrador d'atenció de serveis tècnics. Qui hagi de fer un simple tràmit de lliurament de recollida de documents o sol·licitud d'informació bàsica, serà atès des del primer mostrador, de forma directa i ràpida.

Aquest és un primer pas dins d'un pla que l'Equip de Govern posa en funcionament per millorar el servei que presta al ciutadà.