La plaça Major de Manresa ha fet un minut de silenci, a la 1 del migdia d'aquest dilluns, per condemnar els atemptats terroristes de Dacca i Bagdad, capitals de Bangla Desh i Iraq, aquest dissabte.
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, diversos regidors, personal de l'Ajuntament i ciutadans a títol individual han secundat la convocatòria per expressar el rebuig als atemptats i la solidaritat amb les víctimes.
La matinada de dissabte, un grup terrorista va causar 28 morts en un atac en un restaurant a Dacca, capital de Bangla Desh. El mateix dissabte, almenys 125 persones, també per un atac terrorista, van morir al barri de Karrada de Bagdad (Iraq).
L'Ajuntament de Manresa, d'acord amb l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FCM), condemna els atacs terroristes i manifesta el seu condol als afectats i familiars, per aquests atemptats que, de manera indiscriminada i sense cap sentit, tornen a colpejar ciutadans de tot el món.
L'Ajuntament guarda un minut de silenci pels atemptats a Dacca i Bagdad
Desenes de persones s'han concentrat a la 1 del migdia d'aquest dilluns per condemnar els atemptats terroristes del cap de setmana a Bangla Desh i Bagdad
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2016 a les 13:45
Actualitzat el 04 de juliol de 2016 a les 14:07
Et pot interessar
-
Societat UManresa acull la III Jornada de Fisioteràpia a la Catalunya Central
-
Societat Mor la germana Teresa Caballero Valdivia, la penúltima caputxina de Manresa
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous