La plaça Major de Manresa ha fet un minut de silenci, a la 1 del migdia d'aquest dilluns, per condemnar els atemptats terroristes de Dacca i Bagdad, capitals de Bangla Desh i Iraq, aquest dissabte.
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, diversos regidors, personal de l'Ajuntament i ciutadans a títol individual han secundat la convocatòria per expressar el rebuig als atemptats i la solidaritat amb les víctimes.
La matinada de dissabte, un grup terrorista va causar 28 morts en un atac en un restaurant a Dacca, capital de Bangla Desh. El mateix dissabte, almenys 125 persones, també per un atac terrorista, van morir al barri de Karrada de Bagdad (Iraq).
L'Ajuntament de Manresa, d'acord amb l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FCM), condemna els atacs terroristes i manifesta el seu condol als afectats i familiars, per aquests atemptats que, de manera indiscriminada i sense cap sentit, tornen a colpejar ciutadans de tot el món.
L'Ajuntament guarda un minut de silenci pels atemptats a Dacca i Bagdad
Desenes de persones s'han concentrat a la 1 del migdia d'aquest dilluns per condemnar els atemptats terroristes del cap de setmana a Bangla Desh i Bagdad
ARA A PORTADA
-
«Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics» Pere Fontanals
-
Manresa commemorarà els 50 anys de les últimes detencions franquistes amb un programa coral Pere Fontanals
-
-
-
El Clam 2025 se centra en la memòria democràtica i alerta sobre el ressorgiment del feixisme Pere Fontanals
Publicat el 04 de juliol de 2016 a les 13:45
Actualitzat el 04 de juliol de 2016 a les 14:07
Et pot interessar
-
Societat Endesa invertirà 250.000 euros a Pineda de Bages per millorar la xarxa elèctrica
-
Societat Un sopar per llepar-se'n els dits: 180 persones celebren les varietats de tomàquet del Bages
-
Societat Sant Salvador de Guardiola millora el servei postal amb noves bústies a Ca l'Esteve
-
Societat L'Espai Quico Mestres de la Torre Santa Caterina torna a agafar embranzida
-
Societat Biomarcadors i diferències socials, claus per superar els cent anys
-
Societat El Lledoner de Sant Fruitós guanya deu noves places públiques per a gent gran