Els treballs preparatoris per a l'inici de l'enderroc de Cal Pau a Súria començaran aquest dilluns 14 de febrer a la part posterior de l'edifici. L'enderrocament de les edificacions d'aquest sector, amb façanes als carrers Sant Lluís i Sant Antoni Maria Claret, s'iniciarà dins d'aquest mes de febrer, segons les previsions de l'empresa adjudicatària de les obres.
El desenvolupament d'aquesta primera fase de l'enderrocament obligarà a tallar l'entrada de vehicles al carrer Sant Lluís des del carrer Sant Antoni Maria Claret. La mobilitat en aquest tram del carrer Sant Lluís quedarà restringida als vianants.
La demolició de la part davantera de Cal Pau, amb façana al carrer Salvador Vancell, tindrà lloc en una segona fase que s'iniciarà a continuació de l'enderroc de la part posterior.
L'enderrocament de Cal Pau és necessari per a la posterior construcció del futur centre de Servei d'Atenció Integral en l'Àmbit Rural (SAIAR) per a les persones grans.
L'Ajuntament de Súria va treure a licitació les obres d'enderroc el passat mes d'octubre, amb un pressupost de 275.121,98 euros, IVA inclòs. La coordinació del projecte és a càrrec del serveis tècnics de l'àrea municipal d'Urbanisme.
En el procés de demolició es tindran en compte les servituds de pas existents, la seguretat dels edificis contigus, l'existència de línies elèctriques i la minimització de l'impacte mediambiental, entre d'altres factors. També es preveu el condicionament de l'espai resultant de l'enderroc per deixar-lo en òptimes condicions de seguretat fins a la construcció de la nova edificació.
L'edifici de Cal Pau té una superfície construïda de 2.100 metres quadrats. L'històric immoble va acollir durant prop d'un segle el principal hostal i restaurant de la vila fins al seu tancament. L'any 2015, l'edifici va ser adquirit per l'Ajuntament.
L'enderroc de Cal Pau a Súria començarà aquest mes de febrer
Les obres s'iniciaran a la part posterior de l'edifici
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2022 a les 22:46
Actualitzat el 10 de febrer de 2022 a les 22:52
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
