Aquest mes de març han finalitzat els treballs de millora del clavegueram del polígon Sant Isidre de Sant Fruitós de Bages, emmarcats en el programa de modernització de polígons de la Diputació de Barcelona. En concret els treballs han permès augmentar la capacitat hidràulica del clavegueram per tal d'evitar sobreeiximent en cas de pluges intenses.
S'ha realitzat un nou punt de desguàs a través d'una nova connexió per sota de la carretera C-16C, uns treballs que s'han realitzat mantenint en tot moment el trànsit de vehicles. Les obres s'han efectuat amb maquinària especialitzada que ha permès crear una perforació horitzontal per rotació per sota la carretera, al qual s'hi ha construït en el seu interior el nou col·lector. Aquest sistema permetrà efectuar possibles reparacions en aquest punt, sense ser necessària l'obertura de cap rasa ni afectar el trànsit de la carretera C-16C.
Els treballs també han inclòs la construcció d'un nou col·lector de 1000 mm de diàmetre, en substitució de l'existent de 400 mm, en el vial lateral a la carretera C-16C i fins a la cantonada amb el carrer Pic Negre.
Aquestes obres, que es van iniciar el passat 7 de gener i que han finalitzat una setmana abans del previst, han suposat una inversió de 211.702 euros, suposant una rebaixa de 18.000 euros pel consistori sobre el preu de l'adjudicació.
Els treballs han comptat amb el finançament de la Diputació de Barcelona.
Les obres de millora del clavegueram al polígon Sant Isidre permetran evitar sobreeiximents
S'ha realitzat un nou punt de desguàs a través d'una nova connexió per sota de la carretera C-16C
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 20 de març de 2021 a les 12:33
Actualitzat el 20 de març de 2021 a les 12:37
Et pot interessar
-
Societat
El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
-
Societat
Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
-
Societat
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
