Les obres d'urbanització que es desenvolupen al Rieral del Tordell de Súria provocaran a partir del dijous 9 de desembre un augment de l'ocupació de la zona afectada en una part de la superfície que actualment s'hi està utilitzant com a espai d'estacionament.
L'accés al Rieral del Tordell es mantindrà obert a la circulació de vehicles, però es prega precaució als conductors que hi circulin. De forma puntual es podria disposar de senyalistes per regular el trànsit.
El Rieral del Tordell continuarà disposant d'espai d'estacionament, tot i que la nova zona afectada per les obres haurà de ser delimitada.
Les obres d'urbanització al Rieral del Tordell de Súria afectaran una part de l'estacionament dijous
L'accés al rieral es mantindrà obert a la circulació de vehicles
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2021 a les 10:41
Actualitzat el 08 de desembre de 2021 a les 10:46
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons