
Obres de millora a la Piscina Municipal de Santpedor. AjSTP
Els serveis de jardineria i la brigada municipal de Santpedor han estat treballant per la millora de les instal·lacions de les piscines.
L'actuació ha consistit en la substitució de més del 50 % de la gespa de les piscines municipals, que es trobava en mal estat en motiu de la invasió de males herbes, i calia regenerar-la.
Alhora, s'ha millorat el sistema de reg i la xarxa general de subministrament de l'aigua i l'enllumenat.
A més a més, s'ha procedit a talar set pins que impedien el creixement de la gespa a causa de la pinassa que hi queia i del poc accés del sol a la zona, per tal que els banyistes puguin disposar d'un espai de sol amb gespa, guanyant més tros en aquesta zona. Aquest és un espai que actualment no utilitzava pràcticament cap usuari.