Aquest dilluns Navàs ha iniciat obres de supressió de barreres arquitectòniques, la urbanització del passeig Pla de l'Alzineta amb la carretera de Castellet i la pavimentació del passatge Pau Duarri. Les obres tenen previst que s'acabin a mitjans de juny.
Concretament, es duran a terme tres actuacions. La principal obra de supressió de barreres arquitectòniques es farà a la intersecció entre la carretera de Viver i el passeig Ramon Vall, on es faran unes orelleres que serviran per pacificar aquest espai i donar més protagonisme al vianant. Aquesta obra està previst que finalitzi el 31 de març.
Paral·lelament, en diferents indrets del nucli, com el Passeig, la carretera de Berga, plaça de l'Església, carrers de la Pau, Josep Forcada, Pau Duarri, entre altres, es faran obres de supressió de barreres arquitectòniques, construint passos de vianants o guals.
També es portarà a terme la urbanització del passeig del Pla de l'Alzineta i la carretera de Castellet. S'urbanitzarà aquest espai amb la finalitat de donar continuïtat al Passeig, que ajudarà a pacificar els carrers més estrets de la part antiga de Navàs i hi haurà via directe cap a la zona esportiva de l'Eix i dels diferents centres educatius. El temps previst d'execució d'aquesta obra és d'unes deu setmanes, és a dir, fins a mitjans de juny.
Finalment, es durà a terme la pavimentació del passatge de Pau Duarri. Per millorar l'accés a la zona esportiva de l'Eix i dels diferents centres educatius, es pavimentarà el passatge Pau Duarri, atès que s'hi preveu una major afluència de vehicles i, actualment, el paviment està en molt mal estat. Aquesta obra està previst que s'iniciï a principis d'abril i que s'acabin la primera setmana de juny.
Aquestes actuacions tenen un cost total de 507.294,88 euros, i estan subvencionades en un 62% per la Diputació de Barcelona.
Navàs inicia obres de supressió de barreres arquitectòniques
També es farà la urbanització del passeig Pla de l'Alzineta amb la carretera de Castellet i la pavimentació del passatge Pau Duarri
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2023 a
les 21:41
Actualitzat el
06 de març de 2023 a les
21:49
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
