L'Ajuntament de Súria ha instal·lat noves baranes en vies urbanes dels barris de Bellavista, Salipota i Santa Maria, seguint l'actuació iniciada en els darrers mesos.
L'objectiu d'aquesta iniciativa és millorar les condicions d'accessibilitat i seguretat dels vianants.
Les característiques de les noves baranes són les següents:
- Barri de Bellavista. Dues noves baranes d'acer i malla a la carretera de Castelladral i al carrer Pedraforca, en substitució de les anteriors, amb una longitud de 52 i de 45 metres lineals, respectivament.
- Barri de Salipota. Nova barana de fusta i reixa metàl·lica en un dels trams de l'avinguda del Cardener, amb una longitud de 370 metres lineals.
- Barri de Santa Maria. Nova barana de fusta i reixa metàl·lica al carrer de les Flors, en substitució de l'anterior, amb una longitud de 30 metres lineals.
L'actuació forma part de les obres realitzades al llarg de l'actual mandat per a la millora de l'espai públic.
La coordinació i supervisió de les obres ha anat a càrrec de l'àrea municipal d'Urbanisme. El pressupost de licitació d'aquesta actuació ha estat de 47.596,56 euros, IVA inclòs.
Noves baranes als barris de Bellavista, Salipota i Santa Maria de Súria
El pressupost de licitació d'aquesta actuació ha estat de 47.596,56 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2023 a
les 18:45
Actualitzat el
01 de febrer de 2023 a les
18:51
Et pot interessar
-
Societat
El monjo de Montserrat Manuel Nin ja és abat de Grottaferrata i bisbe exarca
-
Societat
Sant Fruitós de Bages arranja la teulada de l'Escola Municipal de Música
-
Societat
Sant Vicenç reurbanitzarà aquest estiu el carrer Maria Gimferrer en plataforma única
-
Societat
Només un 8,6% d'alumnes no universitaris de Manresa estudien fora de la ciutat
-
Societat
Convertir un bloc ocupat en una cooperativa d'habitatge
-
Societat
Un ajut de Salut permetrà al Dr. Ignasi Puig dedicar-se a la recerca en càncer colorectal
