En el marc del Dia Mundial de l'Aigua i la Meteorologia, Aigües de Manresa organitzarà dissabte una jornada de portes a la depuradora (EDAR) de Sant Fruitós de Bages, Navarcles i Santpedor que comptarà amb la presencia de la mediàtica meteoròloga Gemma Puig. Les visites són gratuïtes però cal inscriure's prèviament a través de la web laiguanocaudelcel.cat.
El Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, amb les unitats que en depenen, l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA), l'ens d'Abastament Ter-Llobregat (ATL) i el Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), promouen enguany una celebració conjunta del Dia Mundial de l'Aigua (22 de març) i del Dia Meteorològic Mundial (23 de març), en un context marcat per la sequera i l'emergència climàtica.
Per tal de centrar l'atenció en el valor essencial de l'aigua i la defensa de la gestió sostenible dels recursos hídrics, el dissabte, dia 23 de març, tindrà lloc una jornada de portes obertes en diverses infraestructures vinculades al cicle de l'aigua i també a la meteorologia.
En algunes de les instal·lacions, coneguts meteoròlegs i meteoròlogues, com són Dani Ramírez, Eloi, Cordomí, Francesc Mauri, Mònica Usart, Gemma Puig i Tomàs Molina, faran l'acompanyament a les persones que les visitin.
Portes obertes a la depuradora de Sant Fruitós, Navarcles i Santpedor el proper dissabte
La visita comptarà amb la presencia de la mediàtica meteoròloga Gemma Puig
Publicat el 18 de març de 2024 a les 12:01
Actualitzat el 18 de març de 2024 a les 12:07
Et pot interessar
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus
-
Societat Manresa quintuplica les jornades de neteja de pintades i grafitis aquest 2025
-
Societat Finalitzades les obres de la nova rotonda al polígon de Santa Anna
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi a Sant Vicenç de Castellet obliga a tallar la circulació de trens durant dues hores Pere Fontanals
-
Ex Abrupto arrencarà amb un partit de futbol amb una pilota hiperrealista en forma del cap Franco Pere Fontanals
-
Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989 Pere Fontanals
-
Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost Pere Fontanals