L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages arranjarà el camí de Cal Traper, que uneix l’avinguda Girona amb La Sagrera, per tal de millorar el seu estat i alhora dotar-lo de més seguretat per als vianants. Actualment, aquest vial és d'una sola plataforma on conviuen vehicles, vianants i bicicletes, el que comporta riscos per a la seguretat dels usuaris.
Amb l'actuació que es realitzarà es diferenciarà l'espai per als vianants de l’espai per bicicletes i vehicles de motor, transformant el camí en una zona limitada a 20 km/h.
Es pavimentaran de nou les parts de vial per vianants i també s'instal·laran zones enjardinades amb arbres i plantes arbustives per tal de fer-lo més funcional i estètic. Les obres també comportaran treballs de senyalització tant vertical com horitzontal.
És previst que els treballs s'executin en set setmanes.
Sant Fruitós arranja el camí de Cal Traper
Per dotar el vial de més seguretat per als vianants
ARA A PORTADA
-
La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 11 d’abril de 2022 a les 17:51
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent