Aquesta setmana han començat els treballs d'instal·lació de la nova planta solar fotovoltaica de Sant Fruitós, ubicada a la coberta dels vestidors de les piscines municipals i en les properes setmanes s'instal·laran els panells a les teulades de l'escola Monsenyor Gibert i de la llar d'infants Les Oliveres.
Aquestes instal·lacions són d'autoconsum col·lectiu, el que suposa que l'energia generada serveix, en primer terme per alimentar l'edifici on estan instal·lades, i, en segon lloc, per dotar d'energia altres edificis municipals que estiguin en un radi de menys de 2.000 metres. Es calcula que abastiran una trentena llarga d'edificis i serveis municipals.
A la coberta dels vestidors de les piscines s'estan col·locant 144 plaques amb 66 kW de potència nominal, a la coberta de la llar d'infants s'instal·laran 250 plaques que subministraran una potència nominal de 100 kW, i finalment, a l'escola Monsenyor Gibert, la instal·lació serà de 192 plaques, amb una potència nominal total de 90 kW.
Sant Fruitós inicia la instal·lació de plantes solars a les cobertes de diversos equipaments
Se situaran a la llar d'infants, l'escola Monsenyor Gibert i les piscines municipals
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’abril de 2023 a
les 13:12
Actualitzat el
30 d’abril de 2023 a les
13:18
Et pot interessar
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
-
Societat
Treballs de senyalització pel nou sentit viari a la carretera de Santpedor cap al Parc de l'Agulla
-
Societat
El Centre Cívic Selves i Carner celebrarà dissabte la primera jornada de portes obertes
