Aquest dimecres, coincidint amb l'inici del curs escolar, s'ha obert al públic un nou aparcament municipal al carrer Jaume Balmes de Sant Fruitós de Bages.
Des de l'Ajuntament s'ha treballat intensament durant les darreres setmanes per tal de tenir arranjat aquest espai i que les famílies de l'escola propera a l'aparcament, n'hagin pogut fer ús ja des del primer dia de curs.
Es tracta d'un solar de 1.500 m2 entre els carrers Doctor Barnard i Rius i Taulet que dona cabuda a una cinquantena de vehicles.
Els arranjaments que s'hi han realitzat han consistit en moviment de terres, vorades de formigó, pavimentació del ferm, instal·lacions de sanejament i enllumenat, senyalització viària i instal·lació de tanques de fusta.
Sant Fruitós posa en funcionament l'aparcament municipal del carrer Jaume Balmes
Societat
Es tracta d'un solar de 1.500 m2 entre els carrers Doctor Barnard i Rius i Taulet que dona cabuda a una cinquantena de vehicles
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
07 de setembre de 2023 a
les 21:56
Actualitzat el
07 de setembre de 2023 a les
22:01
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
