L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet amplia el tractament d'endoteràpia als arbres del carrer Francesc Macià aquest estiu. La regidoria de Medi Ambient potencia aquesta tècnica que evita els tractaments químics mitjançant la polvorització aèria i, en canvi, injecta l'insecticida directament al tronc de cada arbre. L'endoteràpia permet una absorció a través de la sabia i aconsegueix un impacte ambiental molt més reduït, tant per als propis arbres, com per a la salut de les persones.
Afectats de pugó
Les espècies del carrer Francesc Macià (Catalpa bignonioides) pateixen cada final d'estiu una greu afectació de pugó, malura que, per una banda, afecta la pròpia salut de l'arbre i facilita la seva afectació per fongs i altres plagues, i per l'altra, provoca la generació d'una melassa que embruta voreres, vehicles i genera molèsties als veïns. A principis d'estiu, també es van tractar amb la mateix atècnica els plataners del municipi i es va minimitzar el desenvolupament del tigre del plàtan que cada any afecta greument aquesta espècie. Darrerament, l'Ajuntament ha fet servir la tècnica de l'endoteràpia per fer front a la processionària amb resultats exitosos.
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
30 de juliol de 2018 a
les 14:21
Actualitzat el
30 de juliol de 2018 a les
14:24
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
