L'Ajuntament de Súria ha instal·lat dues minideixalleries a la plaça de la Serradora i a l'entorn de l'Estació d'Autobusos per tal de facilitar el reciclatge de piles, cartutxos d'impressora i altre tipus material de petit format que no són aptes per anar als contenidors.
La instal·lació d'aquest nou equipament ha comptat amb el suport de la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener, dins de les millores previstes en el nou contracte del servei de recollida de residus i neteja viària.
Les noves minideixalleries consten de departaments per dipositar el següent material:
- CD i DVD.
- Cartutxos d'impressora.
- Petits aparells elèctrics i electrònics.
- Piles i acumuladors.
- Acumuladors i bateries.
- Bombetes halògenes i incandescents.
- Bombetes de baix consum i LED.
L'àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament convida tothom a fer un ús adient d'aquest nou equipament per afavorir el reciclatge i la sostenibilitat. També es recorda que aquest tipus de residus també es poden portar a la Deixalleria Municipal i a la Deixalleria Mòbil.
Súria instal·la dues minideixalleries per facilitar el reciclatge de material petit
Es troben a la plaça de la Serradora i a l'entorn de l'Estació d'Autobusos
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
-
La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística Pere Fontanals
-
La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa Pere Fontanals
Publicat el 16 de juliol de 2020 a les 18:04
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent