L'Ajuntament de Súria ha convocat una sessió plenària del Consell Municipal de Medi Ambient per al dimarts 1 de març amb l'objectiu de reactivar aquest organisme consultiu i de participació, l'activitat del qual s'ha vist afectada per l'impacte de la pandèmia. Un dels temes de la reunió serà la presentació d'un procés participatiu per elaborar un programa d'educació ambiental.
Aquesta sessió tindrà lloc al saló de sessions de la Casa de la Vila a partir de les 7 de la tarda. Altres temes de l'ordre del dia seran els residus i la neteja viària, l'aigua i el medi ambient, el programa Escoles Verdes i l'energia.
El programa d'educació ambiental és una iniciativa de l'àrea municipal de Medi Ambient, amb la col·laboració de la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener, l'empresa especialitzada Gaia-Serveis Ambientals i la Diputació de Barcelona.
L'objectiu d'aquest programa serà definir actuacions per millorar el medi ambient del municipi, especialment en l'àmbit de l'educació ambiental, amb les aportacions d'associacions i entitats, centres educatius i persones interessades.
L'Ajuntament també vol incentivar la participació en el Consell Municipal de Medi Ambient. Les persones interessades en participar-hi poden demanar-ho presentant una instància a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de la Casa de la Vila, en horari d'atenció al públic.
Súria reactiva el Consell Municipal de Medi Ambient
Societat
L'Ajuntament impulsa un programa participatiu d'educació ambiental
ARA A PORTADA
-
Societat La planta de reciclatge d'Artés continuarà cremant hores i els Bombers volen evitar revifalles Redacció
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers inicien el divendres sense incendis actius, però temen noves revifades Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el
23 de febrer de 2022 a
les 20:04
Actualitzat el
23 de febrer de 2022 a les
20:09
Et pot interessar
-
Societat
Aixequen el confinament dels tres nuclis afectats per l'incendi de Navarcles
-
Societat
Entra en Joc tanca el curs consolidant-se com un espai educatiu i comunitari de referència a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós supera per primer cop el 55% de recollida selectiva
-
Societat
Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat
L'Associació de Municipis del Camí Ignasià i els Jesuïtes segellaran una aliança per impulsar la ruta
-
Societat
Les Enramades del carrer Nou ompliran Sant Fruitós amb tres dies de festa i tradició
