Súria resol prop de 370 incidències comunicades per la ciutadania a través de la Línia Verda

Els tipus d'incidències més freqüents estan relacionades amb la neteja (20%), parcs i jardins (14%) i escombraries (13%)

Publicat el 11 de febrer de 2023 a les 10:50
L'Ajuntament de Súria ha resolt prop de 370 incidències comunicades a través del servei Línia Verda, des de la seva posada en marxa durant l'any passat. El servei es pot utilitzar a través del web de la Línia Verda o descarregant l'aplicació gratuïta Línia Verda per a dispositius mòbils amb els sistemes operatius Android o iOS.

Els tipus d'incidències més freqüents que han estat comunicades per Línia Verda estan relacionades amb la neteja (20%), parcs i jardins (14%) i escombraries (13%). Altres temes destacats d'incidències han tingut relació amb voreres i calçades (12%), mobiliari urbà (11%), enllumenat (9%), clavegueram (4%) i senyals i semàfors (3%).

L'aplicació permet registrar imatges de la incidència detectada i geolocalitzar-la. Un cop enviada, aquesta informació arriba als serveis tècnics municipals encarregats de resoldre el problema.

La posada en marxa d'aquest servei a Súria és una iniciativa de l'àrea municipal de Via Pública. En la gestió de les incidències comunicades a través de Línia Verda hi participen tècnics de les àrees municipals de Via Pública, Urbanisme, Seguretat Ciutadana, Medi Ambient i l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC).

El servei Línia Verda és desenvolupat per l'empresa Ambientum i és utilitzat per centenars de municipis de diferents comunitats.