La Muralla Sant Domènec quedarà tallada al trànsit aquest cap de setmana des de la seva cruïlla amb la carretera de Cardona i en sentit descendent, cap a plaça Valldaura. Pel que fa al carril en direcció cap al centre de la ciutat, no patirà afectacions i s'hi podrà circular.
El tall de trànsit es produeix amb motiu de les obres de renovació de la xarxa d'aigua potable que Aigües de Manresa està executant entre la carretera de Cardona i el carrer Jaume I.
Tall de trànsit a la Muralla Sant Domènec per obres aquest cap de setmana
Societat
El carril en direcció plaça Valldaura, des de la carretera de Cardona, quedarà tallat, però es mantindrà el carril en sentit centre ciutat
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
12 d’agost de 2022 a
les 20:12
Actualitzat el
12 d’agost de 2022 a les
20:22
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
