L'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest dissabte de les 8 del matí a les 7 de la tarda, amb motiu de la implantació d'una grua autopropulsada i de vehicles industrials per als treballs de desmuntatge de la grua torre per a les obres de construcció d'un nou edifici a la plaça de l'Hospital, 10 (edifici La Raval SCCL), hi hauran diverses afectacions a la mobilitat.
Per una part, es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Hospital i plaça Hospital, entre el carrer Sant Salvador i el carrer Sant Andreu. Es mantindrà l'accés al moll de càrrega de l'Hospital Sant Andreu situat a carrer Hospital.
L'accés al carrer Remei de Dalt (accés a l'Hospital, al Centre de Dia i al CAP Sant Andreu) es farà pel carrer Reparadores (invertit de sentit) des del carrer Mossèn Jacint Verdaguer. La sortida de vehicles es farà pel carrer Remei de Dalt en direcció a la plaça Remei. El tram de carrer Remei de Dalt, entre carrer Reparadores i carrer Hospital, es regularà en “cul-de-sac”.
L'accés i sortida de vehicles del carrer Sant Andreu es farà des de la plaça del Drets.
[naciomanresa]
Tall de trànsit al carrer i la plaça Hospital, aquest dissabte de 8 del matí a 7 de la tarda
Municipis
Amb motiu dels treballs de desmuntatge d'una grua del nou edifici construït al número 10 de la plaça Hospital
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
25 de gener de 2024 a
les 17:23
Et pot interessar
-
Municipis
La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis
Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis
Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis
L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis
Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis
Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent
