La Unitat de Parcs i Jardins Urbans de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que, durant la matinada de dimecres a dijous, de les 4 a les 8 del matí, es faran tractaments fitosanitaris a un centenar d'arbres de diverses zones de la ciutat per al control d'àfids, popularment coneguts com a pugons, que són uns insectes que malmeten els arbres i la vegetació.
Aquest tractament és una mesura necessària per a la salut dels arbres i permet combatre les plagues i les possibles malalties que puguin tenir. El tractament es fa amb un equip atomitzador per arribar a qualsevol part de l'arbre. L'actuació es realitza en horari nocturn per evitar molèsties als veïns.
Els arbres tractats són de les espècies cercis, cercis canadiensis i acers. Els treballs es faran als següents carrers i zones de la ciutat:
- Av. Universitària (Homilies)
- Plaça de la Reforma
- Carrer Prudenci Comellas
- Grup Pare Ignasi Puig
- Carrer Lluis Argemí de Martí
- Carrer de la Pujada del parc del castell
- Carrer Oms i de Prat
- Carrer de l'alcalde Lluis Prunés
- Carrer de l'alcalde Emilià Martínez
- Carrer de l'alcalde Francesc Marcet
- Plaça de Fius i Palà
Tractaments fitosanitaris contra el pugó a diverses zones de Manresa
Societat
L'actuació està prevista per a la matinada de dimecres a dijous, de 4 a 8 del matí, i està adreçada a un centenar d'arbres del tipus cercis, cercis canandiensis i acers
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
02 de maig de 2017 a
les 13:19
Actualitzat el
02 de maig de 2017 a les
13:21
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
