La Secció de Projectes d'Espai Públic de l'Ajuntament de Manresa informa que a partir de dilluns vinent, 24 de maig, E-Distribución Redes Digitales, SLU iniciarà els treballs de canalització soterrada de línies de Mitja Tensió als carrers Fonollar, Ausiàs March i Francesc Moragas.
Amb motiu d'aquesta actuació es prohibirà l'estacionament en l'àmbit d'afectació de les obres per tal de garantir el trànsit de vehicles i els itineraris protegits per a vianants.
Al carrer Francesc Moragas es garantirà el doble sentit de circulació i en cas necessari es regularà el trànsit en pas alternatiu.
És previst que aquests treballs durin dos mesos.
Treballs de canalització elèctrica als carrers Francesc Moragas, Fonollar i Ausiàs March, a partir de dilluns
Al carrer Francesc Moragas es garantirà el doble sentit de circulació i en cas necessari es regularà el trànsit en pas alternatiu
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de maig de 2021 a
les 20:41
Actualitzat el
22 de maig de 2021 a les
20:46
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebra una multitudinària Festa de l'Arròs plena de tradició
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Lluïsa Massana Penas pel seu centenari
-
Societat
El Viver reforça el projecte verd de Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Sor Lucía Caram, condecorada per Europol Ucraïna pel seu suport humanitari
-
Societat
Tornem-hi: l'R4 circula amb retards superiors als 20 minuts
-
Societat
L'RL4 torna a tenir un tram amb bus després que dissabte es pogués reobrir
