Un robatori de coure ha provocat una avaria del sistema de senyalització de la línia R4 a Castellbisbal que provoca retards als trens de tota la línia des d'aquest dimarts a 3/4 de 7 de la tarda. Per minimitzar l'afectació, entre l'Hospitalet i Martorell ciculen dos trens per hora i sentit, mentre que a la resta de la línia les freqüències són les habituals.
[intext1]
Tècnics d'Adif estan treballant en la resolució de la incidència provocada pel robatori.
[intext2]
Un robatori de coure provoca una avaria a Castellbisbal que genera retards a l'R4
Per minimitzar l'afectació, entre l'Hospitalet i Martorell circulen dos trens per hora i sentit
ARA A PORTADA
-
Estabilitzat l'incendi agrícola de Sant Fruitós després d'afectar camps prop de la C-25 Pere Fontanals
-
Navàs recorda Ahmad Khaled amb un minut de silenci després de la seva mort al Llobregat Pere Fontanals
-
El CE Manresa reactiva la conversió en SAE, aprova un pressupost d'1 milió i convoca eleccions Pere Fontanals
-
-
Publicat el
07 de novembre de 2023 a
les 20:11
Actualitzat el
07 de novembre de 2023 a les
20:15
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reflexionarà sobre l'impacte de les pantalles en una trobada interreligiosa
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
-
Societat
Tall puntual a la carretera de Santpedor per les obres de la Via Verda
-
Societat
Manresa celebrarà l'Orgull LGTBI+ amb xerrades, activitats juvenils i una festa al Casino
-
Societat
Enderroquen Cal Gamba després de declarar-se en ruïna al barri de la Parada
-
Societat
Comencen les obres de millora de voreres i passos de vianants a la plaça Sant Domènec
