Un terratrèmol ha sacsejat aquest dimarts al vespre a les Vilaredes, entre Súria, Navàs i Balsareny, segons han notat diverses persones de Súria i Balsareny i altres municipis, que han compartit la seva experiència a les xarxes socials.
Segons la Xarxa Sísmica de Catalunya de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), l'epicentre del sisme s'ha situat a les coordenades 41.88 N - 1.81 E, a les Vilaredes, a l'altura del Serrat de la Muga, a tocar de la carretera BP-4313 entre Súria i Balsareny.
L'hora del terratrèmol ha estat les 21.22h i segons les primeres informacions no ha provocat danys personals ni materials, malgrat haver-se notat lleugerament entre la població.
Un terratrèmol de magnitud 1,8 en l'escala Richter sacseja el Bages aquest dimarts al vespre
El sisme, que ha tingut l'epicentre entre Súria, Navàs i Balsareny, no ha provocat danys personals ni materials
ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 23 de febrer de 2021 a les 22:23
Actualitzat el 24 de febrer de 2021 a les 11:04
Et pot interessar
-
Societat Mosaic acompanya 295 persones en processos d'inclusió social i inserció laboral durant el 2024
-
Societat La Generalitat adjudica obres de millora a l'estació d'autobusos de Manresa
-
Societat L'Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat Manresa rep un pla per rehabilitar sis illes d'habitatges al centre històric
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa el Pla Municipal de Lectura per fomentar els hàbits lectors
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural