Una quarantena de persones voluntàries va participar divendres passat en una jornada de neteja de l'entorn, dins de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus a Súria. L'acció es va desenvolupar a l'entorn de la Residència Bell Repòs i del Cementiri Municipal.
Aquesta jornada de neteja va ser organitzada per l'àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Súria, ICL Iberia, Mancomunitat Intermunicipal del Cardener i Centre Excursionista de Súria, amb la participació d'Ampans i la col·laboració de l'empresa Exland. Els residus recollits van ser portats a la Deixalleria Municipal.
La Setmana Europea de la Prevenció de Residus forma part de l'European Clean Up Day, una iniciativa d'àmbit europeu, impulsada per la Comissió Europea i el Comitè Europeu de les Regions. El seu objectiu és sensibilitzar sobre la problemàtica dels residus que es llencen incontroladament a l'entorn natural.
A Súria, les activitats de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus van començar a principis d'aquest mes de maig amb accions de neteja de les Escoles Verdes. En aquestes accions van participar prop de 180 alumnes i professorat de les Escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac.
Una quarantena de voluntaris participa en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus a Súria
Els residus recollits van ser portats a la Deixalleria Municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de maig de 2022 a les 19:42
Actualitzat el 24 de maig de 2022 a les 20:40
Et pot interessar
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu, aquest dimarts i el pròxim divendres
-
Societat Salvador Illa inaugura la residència El Carrilet de Balsareny, impulsada per Ampans
-
Societat Els professors del Guillem Catà de Manresa carreguen contra el nou currículum de l'FP
-
Societat Obres al clavegueram al carrer Doctor Esteve comportaran afectacions al trànsit
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic al carrer Rosa Sensat