Callús presenta el seu Pla Estratègic de Turisme

Té en compte la Via Blava del Cardener, les Caramelles i la Pasqua, el relat sobre la industrialització tèxtil, sobretot en la part de la filatura, i aprofitant els operadors privats, com Les Comes i la Rectoria de Godmar

Redacció
11 de maig de 2018, 08:56
Actualitzat: 8:58h
El passat dimecres es va presentar a la sala d'actes de l'Ajuntament de Callús el Pla Estratègic de Turisme. L'acte va ser introduït per l'alcalde Joan Badia i va anar a càrrec de l'empresa CatEmocions, la qual ha elaborat el pla gràcies a una subvenció de la Diputació.

El pla fa una anàlisi força aprofundida dels actius turístics que té el poble. Destaca quatre àmbits en què Callús pot tenir avantatges competitius: Com a part de la Via Blava del Cardener, en les Caramelles i a l'entorn de Pasqua, en el relat sobre la industrialització tèxtil, sobretot en la part de la filatura, i aprofitant els grans importants operadors privats (Les Comes i la Rectoria de Godmar). El pla fa propostes interessants i trencadores en aquests quatre àmbits per aprofitar al màxim els actius turístics. 

Per a l'elaboració del Pla Estratègic de Turisme es van consultar els restauradors i comerciants de la localitat, les entitats i personalitats representatives de Callús. També es va parlar amb els impulsors dels projectes de Les Comes i de la Rectoria de Godmar. 

Finalment, Mireia Lladó, regidora de Turisme, va agrair la presència de representants de la Diputació i del Consell Comarcal i va assegurar que l'equip de govern començarà a desplegar aquest Pla en els propers anys mirant d'implicar-hi el màxim possible de persones, entitats i agents promotors del poble.