L'Ajuntament de Sant Vicenç manté l'atenció telefònica i els serveis mínims bàsics i estratègics

La resta de professionals del consistori treballen des de casa i estan connectats a través del correu electrònic i un aplicatiu per facilitar el teletreball

Redacció
16 de març de 2020, 12:48
Actualitzat: 12:51h
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet manté l'atenció ciutadana a través de les vies telemàtiques i la gran majoria de professionals treballen des de casa com a mesura per evitar la propagació del coronavirus. El consistori manté la prestació dels serveis bàsics i estratègics en el cas de la Policia Local, Servei d'Assistència Domiciliària, subministrament d'aigua, Equip Bàsic de Serveis Socials, Serveis de neteja viària i recollida d'escombraries, tasques de manteniment municipal i l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que funciona de 8 a 14.00 hores de manera telemàtica.

Pel que fa a la resta de professionals del consistori treballen des de casa i estan connectats a través del correu electrònic i un aplicatiu per facilitar el teletreball. L'objectiu és restringir la mobilitat dels membres electes i del personal de servei de l'Ajuntament i mantenir els serveis públics bàsics i estratègics.

Aquestes mesures han entrat en vigor aquest dilluns a través d'un decret d'alcaldia i seran vigents fins al 31 de març amb la possibilitat de modificar-se o ampliar-se tenint en compte la situació epidemiològica.

Crida ciutadana

Des de l'Ajuntament es fa una nova crida a la responsabilitat ciutadana i el sentit comú i s'insta a tots els veïns i veïnes a estar-se a casa i seguir les indicacions de les autoritats.