22
de març
de
2020, 16:43
Actualitzat:
16:46h
Els clients de la manresana Fibracat han consumir més del doble de dades d'internet a través de fibra òptica que una setmana normal durant la primera setmana de confinament per evitar la propagació del coronavirus, segons ha confirmat la companyia a NacióManresa. A més, el consum ha estat molt més repartit al llarg del dia, a diferència que normalment, quan es registra el pic dde consum a partir de les 8 del vespre.
Les trucades també s'han doblat abastament. "Els clients truquen molt més i les trucades són més llargues", ha explicat la CMO de Fibracat, Meritxell Bautista, al diari. El consum de dades a través de mòbil també ha crescut, però en aquest cas només un 30% respecte de la mitjana en una setmana normal. Aquest fet s'explica en que l'accés a través de mòbil de molts clients, al ser des de casa, es faci a través del WiFi de la connexió de fibra.
Les trucades també s'han doblat abastament. "Els clients truquen molt més i les trucades són més llargues", ha explicat la CMO de Fibracat, Meritxell Bautista, al diari. El consum de dades a través de mòbil també ha crescut, però en aquest cas només un 30% respecte de la mitjana en una setmana normal. Aquest fet s'explica en que l'accés a través de mòbil de molts clients, al ser des de casa, es faci a través del WiFi de la connexió de fibra.