Cardona abordarà el barraquisme a través de la visita de les barraques i la projecció d'«El 47»

El diumenge al matí es farà una visita comentada a les barraques del poble i a la tarda es projectarà la premiada pel·lícula

Antiga colònia minera d'Arquers de Cardona
Antiga colònia minera d'Arquers de Cardona | AjCdn
Redacció
18 de març de 2025, 09:51

El Cicle Gaudí, que compta amb el suport de l'Ajuntament de Cardona i amb la col·laboració del Cinema Amateur Cardoní, projectarà aquest diumenge, 23 de març, a les 6 de la tara, el film El 47, de Marcel Barrena. Té una durada d'1 hora i 50 minuts, i no és recomanada per a menors de 7 anys.

La projecció es farà al Teatre Municipal Els Catòlics. Les entrades tenen un preu de 4,5 euros. Els menors de 18 anys, els majors de 65 i els que tinguin el Carnet Jove tenen un preu especial de 3 euros i es fa un 2x1 per als posseïdors de la targeta del Club de La Vanguardia. Posteriorment a la projecció de la pel·lícula, la cardonina Clara Haro oferirà una xerrada - col·loqui per explicar alguns detalls de la gravació i la producció d'El 47. Haro ha estat meritòria de direcció a l'equip de la pel·lícula.

L'altra Cardona: Las Barracas

Aprofitant la temàtica de la pel·lícula també s'oferirà, el mateix diumenge 23 de març, a les 11 del matí, la visita guiada sobre el fenomen del barraquisme a Cardona. Es tracta d'una visita a les antigues barraques de les colònies Arquers, un viatge a la històrica recent local marcada per la lluita social, la repressió política i la fraternitat.

El punt de trobada és a les 11 del matí al Parc Cultural de la Muntanya de Sal i té una durada d'una hora i mitja. Es recomana portar calçat còmode. Les places són limitades i cal comprar entrada en aquest enllaç.

Les persones que adquireixin l'entrada per la visita guiada podran gaudir de la projecció d'El 47 gratuïtament a la tarda.

Arxivat a