Miguel G. Gómez presentarà el proper divendres 21 de març a les 6 de la tarda a la seu de la CNT a Manresa, a la plaça Catalunya, el seu llibre La CNT y la nueva economia, per conèixer com es va socialitzar l'economia a través dels sindicats durant la Revolució de 1936-39. El llibre repassa des del col·lectivisme empresarial fins a la planificació de l'economia confederal.
Miguel G. Gómez presentarà a Manresa el seu llibre «La CNT y la nueva economia»
Serà el proper divendres a la seu del sindicat a Manresa
- Seu de la CNT Manresa a la plaça Catalunya -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2025 a
les 21:16
Et pot interessar
-
Plans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Plans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Plans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Plans
El Centre de l'Aigua de Can Font celebra 20 anys amb prop de 90.000 visitants
-
Plans
El festival Camins de Manresa amplia el Village per l'alta demanda d'entrades
-
Plans
Marc Sellarès repassa més de quaranta anys de trajectòria a l'Espai 7 del Casino
