La Poques Paraules acollirà la presentació d'«Alguna cosa més enllà» de Marta Julià

La santfruitosenca hi parlarà del seu llibre dijous a la tarda

  • La Llibreria Poques Paraules de Manresa acollirà la presentació del llibre de Marta Julià -
Publicat el 27 de gener de 2025 a les 13:06

La Llibreria Poques Paraules del carrer Urgell de Manresa acollirà el proper dijous a partir de les 7 de la tarda la presentació del llibre Alguna cosa més enllà (Lleonard Muntaner editor, 2024), de l'escriptora santfruitosenca Marta Julià Satorra.

Alguna cosa més enllà és un recull de contes que va ser guanyador del premi de narrativa mediterrània Pere Colom 2024, que explora la intimitat en diferents moments vitals, des de la infància fins a la vellesa. Talment un mosaic o un enfilall de roba estesa, Alguna cosa més enllà desplega fragments de vides que transiten en la necessitat d'encaix en si mateixes i en el món.

L'autora

Marta Julià Satorra (Sant Fruitós de Bages, 1984) és llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i té el Màster en Creació Literària de la Universitat Pompeu Fabra. L'any 2018 va guanyar el premi Ciutat de Dènia per la novel·la infantil L'illa dels records, publicada per Andana editorial. Després de viure als Estats Units i al País Basc, actualment és professora de llengua i literatura catalana en un institut de Manresa.