Un dels 4 grups de la trobada de +Callús en la trobada de participació ciutadana. Foto: SI
Aquest diumenge a la tarda, desenes de callussencs s'han animat a participar en la primera Trobada Participativa "Imagina Callús", organitzada per +Callús (candidatura associada a SI) i basant-se en el projecte "Imagina..." ideat per Solidaritat Catalana per la independència amb la finalitat d'elaborar el programa electoral de cada municipi. +Callús s'ha presentat com un projecte que prové de les bases de SI a Callús, però que renuncia a presentar-se sota les sigles d'aquest partit per tal de sumar el màxim de ciutadans del poble i fer que tothom pugui sentir-s'hi còmode.
Els organitzadors de la jornada l'han valorada molt positivament, no solament per l'alta participació, sinó també per la intensitat d'aquesta participació: els assistents, de manera activa i constructiva, han exposat i debatut els problemes del poble i, seguidament, hi han aportat propostes i solucions. La jornada ha començat amb una breu introducció del projecte +Callús i una explicació de com es desenvoluparia el procés participatiu posterior. Seguidament s'han dividit els assistents en quatre grups, que han treballat àmbits diferents. Finalment, hi ha hagut una posada en comú de les idees més rellevants i repetides que havien sorgit a cada grup de treball, i un breu debat que s'ha generat de manera espontània.
Algunes de les idees més reivindicades han estat recobrir de gespa el camp de futbol municipal –tal com han fet a gairebé tots els pobles de la comarca–, recuperar l'accés viari de Sant Martí al poble, potenciar el comerç i la petita empresa o ampliar la residència.
+Callús fa una trobada ciutadana a l'estil Solidaritat Catalana
La formació callussenca, que ha partit de les bases de la formació de Laporta, es presentarà com a +Callús per a obrir-se al màxim de gent del poble
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2011 a les 21:22
Et pot interessar
-
Política
La CUP - Capgirem Moià denuncia que l'Ajuntament manté ocults documents clau sobre la consulta del biogàs
-
Política
El Govern exposa al Bages els objectius del PLATER: 1.684 MW solars i 568 MW eòlics fins al 2050
-
Política
El Bages renova el conveni digital amb més seguretat i eines pròpies per als ajuntaments
-
Política
Manresa presenta un pressupost 2026 amb una forta caiguda d'inversions per la fi dels Next Generation
-
Política
ERC denuncia manca de lleialtat institucional de Junts sortint del govern de Santpedor
-
Política
Junts trenca el pacte de govern de Santpedor i deixa ERC en minoria
