En el marc de la recent creació del grup A Santpedor en Comú Podem, el coordinador, Jesús Puig, i el responsable de Política Municipal, Manel Claverol, van mantenir el passat dijous una reunió amb la diputada i membre de l'executiva del Nou Espai Polític a Catalunya, Jèssica Albiach, així com representant del Grup Parlamentari Catalunya Si Que Es Pot en la comissió de Cultura i Ensenyament del Parlament de Catalunya.
En aquesta reunió a part de tractar temes de l'estructura del nou partit i la possible integració del grup de Santpedor, el seus representants han plantejat el seu interès per diversos aspectes del poble, especialment en el que respecta a la futura construcció de la escola La Serreta.
Al final de la reunió, s'han establert les bases de col·laboració en interès dels ciutadans i ciutadanes de Santpedor per tal que les seves demandes i inquietuds siguin tingudes en compte en allò que siguin àmbits competència de la Generalitat de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de maig de 2017 a
les 21:03
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan redueix un 57% el rebuig en la primera setmana amb el porta a porta
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
