Acció Lila organitza aquest dissabte a la tarda tot un seguit d'actes a l'Ateneu la Sèquia per celebrar el fet que ja es portin a terme avortaments quirúrgics als centres de la Fundació Althaia de Manresa, un fet llargament reivindicat pel col·lectiu feminista de la capital del Bages.
La tarda festiva començarà a 2/4 de 8 del vespre amb una sessió de microteatre a càrrec de Las Fritas. A les 8 serà l'hora del concert acústic de Laura Flores i Rita Farré. A 1/4 de 10 del vespre serà el torn de l'actuació bastonera dels Vandelpal. A 2/4 de 10, Maio oferirà un concert, i finalment, a 2/4 d'11 de la nit, hi haurà un seguit de parlaments de punts del país on s'ha aconseguit instaurar l'avortament quirúrgic.
Un cop acabada la jornada hi haurà Dj per ballar amb PD Enceses. Durant tota la tarda hi haurà servei de menjar amb biquinis, pinxos i begudes, amb opció vegana.
Acció Lila celebrarà aquest dissabte l'arribada dels avortaments quirúrgics a Manresa
Amb un seguit d'actes a la tarda a l'Ateneu la Sèquia
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2021 a les 18:53
Actualitzat el 19 de novembre de 2021 a les 18:57
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»