El col·lectiu feminista bagenc Acció Llila ha assenyalat els FGC amb pintades al baixador de Viladordis per recordar que per les mateixes vies que connecten el Bages amb Barcelona, cada dia es transporten tones de sal provinents de la mina d'ICL de Súria, una empresa israeliana "que col·labora amb l'exèrcit israelià mitjançant la venda de fòsfor blanc amb el qual es fabriquen les bombes".
En el marc de les accions per reivindicar el 8-M, Acció Lila assenyala ICL com a "cómplice del genocidi del poble palestí i la guerra en el territori libanès", ja que "tot i el suposat alto al foc, no s'han pres mesures reals per posar fi a l'ocupació i al genocidi contra el poble palestí, el qual està completament devastat".
La Xarxa de Feministes Anticapitalistes dels Països Catalans defensa el dret del poble palestí "a tornar a les seves terres", exigeix l'abolició de tota forma de racisme i colonialisme, i la eradicació d'aquest sistema que "es lucra a costa de fer-nos creure que no totes les vides humanes tenen el mateix valor, diferenciant-les i classificant-les segons els llocs d’origen i els fenotips".