El cap de llista de Sumem, força vinculada a ERC, Adrià Valls, ha estat investit aquest dissabte alcalde de Castellbell i el Vilar i ha estruncat els dotze anys a la batllia que portava la històrica alcaldessa socialista Montserrat Badia.
Cal recordar que Sumem va guanyar les eleccions a Castellbell i el Vilar per només un vot de diferència, un recompte que va ser confirmat a la mateixa mesa electoral en una segona tanda i, posteriorment, per la Junta Electoral de la Zona de Manresa.
A Castellbell només s'hi van presentar dos partits, de manera que la diferència d'aquest vot significava obtenir la majoria absoluta. Adrià Valls inicia el mandat amb sis regidories de les onze que té l'ajuntament del municipi.
Adrià Valls pren el relleu de Montse Badia a l'alcaldia de Castellbell
Política
El candidat de Sumem posa punt i final a dotze anys de lideratge de la històrica socialista
ARA A PORTADA
-
Societat L'últim adeu a Carles Vilajosana omple de dol i emoció el tanatori de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Vilajosana va ser mort després d'intentar separar una baralla de menors al final del Correfoc Pere Fontanals
-
Successos «Un crim pot passar en qualsevol moment, però ara la prevenció és molt més laxa» Pere Fontanals
-
Societat Internament en règim tancat per als dos menors detinguts per l'homicidi a Manresa Neus Climent
-
Successos A què s'enfronten els menors detinguts per l'homicidi de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
17 de juny de 2023 a
les 21:01
Actualitzat el
19 de juny de 2023 a les
10:26
Et pot interessar
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
-
Política
La instrumentalització política del crim de Manresa arriba al seu clímax
-
Política
«El debat de l'escorxador de Moià va desaparèixer sota una allau de masclisme»
-
Política
El Consell Comarcal del Bages condemna el crim de Manresa i fa una crida a la cohesió social
-
Política
Marc Aloy reclama «més unitat que mai» davant l'homicidi del carrer Sant Jaume
-
Política
El PP de Manresa reclama «reaccionar» després de l'homicidi de Carles Vilajosana
